Concept Zone for Formland messen
Formland messen i Herning er ikke kun kendt for at være en messe med en solid vifte af udstillere, men også en messe der også sender de besøgende hjem med kaskader af inspiration fra deres inspirerende trendzoner, madsteder, aktiviteter og foredrag.
Som en videreudvikling af messen, inviterede Formland mig til at kuratere og konceptudvikle en helt ny trendzone, med konceptudvikling ud fra mit udgangspunkt:
Concept Zone
Det visuelle er en ekstrem vigtig faktor i oplevelses- og købsrejsen, men der er i mine øjne andre, lige så vigtige elementer i et stærkt butikskoncept. I min opgaveløsning indgår kundepsykologi, strategisk visual merchandising og kundeloyalitet, sortimentsstrategi og kundeværdier som en integreret delelementer af konceptudvikling.
Og netop dette var en bærende del i Concept Zone.
Zonen fik en utrolig god modtagelse hos både besøgende og udstillere på Formland, og var præcis den inspirationskilde og øjenåbner for de besøgende, som var hensigten.
Kontakt Stine Grubbe, hvis du også vil ha’ hjælp til konceptudvikling af din virksomhed!
Kontakt Stine: stine@stinegrubbe.dk