Butiksindretning, visual merchandising: Sparring & 2nd opinion hos Føtex
I forbindelse med en omfattende udviklings- og fornyelses proces af Føtex’ look’n’feel i tekstil- og boligafdelingerne, bookede Føtex’ projektchef, Stine Grubbe som rådgiver og sparringspartner, og fik bl.a. udarbejdet en rapport med anbefalinger, idéer og forslag til butiksindretning, optimal udnyttelse af butiksarealet, inden de rigtig dyre beslutninger og investeringer skulle foretages.
Rapporten blev en del af udgangspunktet i den videre beslutnings- og udviklingsproces, og kom med væsentlige input til dialogen med inventar leverandørerne.
Projektleder Lone T. Andersen
Føtex, Dansk Supermarked:
I forbindelse med en større renovering af Føtex-konceptet, havde vi brug for inspiration og input fra en der har bred erfaring med visual merchandising.
Stine Grubbe formår at tydeliggøre hvordan en lang række tiltag kan implementeres simpelt og uden de store omkostninger, og HVOR MEGET der handler om indstilling og at være åben for at prøve nyt.
Det har været meget givende at få indspark til udvikling af processen udefra, og vi er blevet bevidste om hvorfor og hvordan vores kunder skal inspireres i butikkerne.
Vi har været imponeret af Stine Grubbes positive og eksekverbare rådgivning, evnen til at se muligheder, og at hun altid leverer til tiden.
Kontakt mig, hvis du også vil have 2nd opinion og sparring omkring jeres butiksindretning.