butiksindretning,

Trænger din forretning til friske øjne udefra? Til konkrete og ærlige input? Og trænger du mon nogen gange til at at blive udfordret lidt?

Hånden på hjertet – det trænger de fleste af os der driver virksomheder til.

Ellers sander vi til i vaner, rutiner, ‘sådan har vi altid gjort‘, ‘det kan man ikke i ligepræcis vores forretning for det er helt specielt her‘ eller go’e gamle ‘dét der har vi faktisk prøvet, og det virkede ikke‘.

Kan du genkende nogen af dem? Jeg har mange flere varianter…

Problemet er at når vi driver en forretning med dét mindset – så kan du være sikke på een ting: vi misser at udvikle forretningen på et eller formentligt flere steder. Og dét er noget møg for salg og indtjening!

Alt for mange virksomheds indehavere / chefer / ansvarlige KNOKLER for forretningen – men oplever det her:

  • {Kunderne siger her er så rart - men det bliver ikke til salg
  • {Vi véd vi yder en god service - men der kommer alt for lidt kunder i butikken
  • {Vi får alt for få kunder ind i butikken
  • {Kunderne får slet ikke set alle vores lækre produkter, de går alt for hurtigt igen
  • {Vi får alt for lidt ud af vores sociale medier - både for lidt likes og for lidt trafik til butikken
  • {Vi spilder alt for for mange ressourcer på noget der ikke virker

…fortsæt selv med dine oplevelser

Vil du høre mine to helt ærlige input til det?

Jeg har hørt rigtig mange variationer af de oplevelser, og jeg forstår frustrationerne og udfordringerne i dem.
Men…

1: Selv om du nogengange har en følelse af at du har prøvet ALT…

2:  …så HAR du ikke prøvet alt.

Du har prøvet!!

Men det du har prøvet som ikke har virket efter hensigten har du sandsynligvis prøvet på en forkert tidspunkt eller i et format der ikke var hensigtsmæssigt.

Den gode nyhed er at du blot skal inspireres til at finde det rigtige format.

Du skal finde en at spille bold op af, en du kan sparre med og en der kan udfordre dig.

 

Lad mig være din wingwoman, din mentor, din ærlige og nogengange pisseprovokerende sparringspartner.

Uanset om det skal være one-off lige nu og her – eller du skal have en aftale der ligger fast i både din og min kalender.

Det foregår sådan her:

Helt praktisk foregår det sådan her:

butiksindretning

Første skridt til mere energi, overblik og fokus

Straks efter du har booket en Booster Session, modtager du en velkomstmail fra mig.

I mailen stiller jeg et par spørgsmål som du skal overveje – og herefter svare tilbage på.

butiksindretning

Mødedatoen sættes

Et par dage efter din velkomstmail, får du en mail fra mig, med 3 forslag til datoer og tidspunkter hvor vi kan afholde din online Booster Session.

Online session foregår enten på din mobil eller din computer – hvad der passer dig bedst, og du skal ikke installere eller opsætte noget. Jeg sender dig et link, og off we go!

butiksindretning

Du laver en ønskeliste - den sørger for du får max udbytte af din session

Senest to dage før vores session, sender du mig en liste med de punkter du især gerne vil ha’ fokus på i din Booster Session.

Det kan f.eks. være

– konkret input til noget du bøvler med
– billeder af noget i butikken du vil ha’ min mening om
– idéudvikling på noget bestemt, sammen med mig

…og det kan være meget andet.

butiksindretning

Vi holder din Booster Session

 I dag holder vi din online session!

Vi har 45 minutter sammen, hvor vi fordyber os i de ting der driller, frustrerer, undrer. Og taler om hvordan du bedst udfører nogle at de geniale idéer du har.

Eller hvordan du får mest ud af indsatsen på de sociale medier.

Eller hvad det er der skal gøres i butikken, for at den bedre får kunderne hele vejen rundt.

Det er 45 minutters investering i fokus, målsætning og planlægning.

Mød din booster & sparringspartner:

butiksindretning

Stine har en unik baggrund fra detailbranchen, forlagsbranchen og IT branchen og har med den baggrund en unik tilgang til arbejdet med butiksudvikling. Stine bruger  dataindsigt, forskning og cases, og kobler det sammen med mange års praktisk erfaring – og er kendt for at servere den viden i praktisk, konkret og 100% nede-på-jorden rådgivning. 

I dag er hun anerkendt som en af landets allermest nørdede hjerner (og eksperter) indenfor butiksudvikling og visual merchandising, og hendes kunder inkluderer både nogle af landets allerstørste detailhandelskæder – og nogle af de allermindste.

Udover opgaver i butikkerne, er hun også en flittigt benyttet foredragsholder og et kendt ansigt på foredragsscenen hos blandt andet interiør messen Formland, modemessen CIFF, hos brancheforeningerne og handelsstandsforeningerne og hos et væld af virksomheder til virksomhedsevents, bestyrelsesoplæg o.lign.

Din investering i en saltvandsindsprøjtning, overblik, motivation og fokus?

1750 kr + moms.

 

Du kan dele betalingen op i 3 mindre rater. Det koster ikke ekstra – du vælger det blot når du booker din session

Erfaringen viser at det er en investering der meget hurtigt er tjent ind, når dine kunder belønner dig med fornyet interesse og den mærkbare følelse af fornyet energi og en markant bedre oplevelse når de besøger butikken.

Spørgsmål?

De er velkomne! Send en mail til: stine@stinegrubbe.dk